Re: Problem z niewykrywaną częścią dysku

Autor: Miłek <m.karczynski_at_WYTNIJTOpoczta.fm>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 15:51:23 MET DST

Michał Kawecki napisał:
> Owszem. Co więcej, próba dostępu do nich może spowodować nadpisanie
> partycji systemowej i utratę całej pierwszej partycji.

A jeżeli zrobię tak jak sugeruje Arczi? Mam na myśli zintegrowanie instalki
windy z service pack'ami, i korzystanie z niej przy najbliższej reinstalacji
systemu, to problem zniknie? Jestem też ciekaw, czy "nadpisanie partycji
systemowej" grozi mi w każdej chwili, czy tylko przy reinstalacji systemu?

Pozdrawiam,
Miłosz K.