Problem z niewykrywaną częścią dysku

Autor: Miłek <m.karczynski_at_WYTNIJTOpoczta.fm>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 12:50:43 MET DST

Witam,

Ostatnimi czasy miałem dość często spotykany problem problem z
niewykrywaniem przez Windows XP calej pojemności dysku. Tzn. mój twardziel
ma 160GB pojemności, ale Windows widział tylko 137GB. Naprawiłem to Service
Packami. Teraz mam 2 partycje - C, D i 21GB wolnego miejsca do
wykorzystania, które pojawiło się po aktualizacji windy. Miejsce to planuję
dołączyć do dysku D. I tu pojawia się moje pytanie - co będzie, jeśli
połączę sobie partycję D z tymi 21GB i po jakimś czasie okaże się, że trzeba
reinstalować Windowsa? Czy po ponownej instalacji system będzie widział całe
160GB, czy znów tylko 137 GB? Będzie jakiś problem z danymi znajdującymi się
na tych 21GB, albo całej partycji D?

Pozdrawiam,
Miłosz K.