Re: Obudowa do HTPC

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 11:31:37 MET DST

> za wszelkie sugestie i uwagi.
> pozdrawiam
> Piotrek
> P.S
> Pisząc tego posta w oczy wpadł mi "towerek" Arctic Cooling SILENTIUM czy
> faktycznie jest aż tak cichy jak go reklamują ? , jaka jest jakość
> zasilacza użytego w tym modelu ?

Robiłem jedną maszyne na Arcticu.
Wszystko fajnie pod względem hałasu ale dysk jest tragicznie tłumiony i
przez te odmienne ułożenie zasilacza strasznie ciasno w środku jest.
Wolałbym w cenie 300zł jakiegoś Chiefteca lub inną firmówke. Co do zasilacza
to nic nie pisało w danych technicznych poza parametrami.
Gdzieś na jakiejś recenzji wyczytałem że Arctic od Seasonica bierze
zasilacze, ale to dziwne bo one droższe od całej obudowy.
co do dysku to ta pianka w AC wcale nie tłumi drgań- B 10 głośniej chodzi
niż bez niej i do tego jest problem z odprowadzeniam ciepła przez ten
radiator- u mnie najlepiej sprawdze się montaż dysku w kieszeni 5,25 cala
poprzez sanki- Barracudy9 wogóle nie słychać.
http://www.apollo.pl/store/show_detail/7/31684
Wiem że Silverstone każe sobie słono płacić za obudowy ale jeśli chodzi o
HomePC to dla mnie to jest idealny wybór- niektóe modele mają genialny
wyświetlacz i pilot z oprogramowaniem w zestawie, ale wszystkie są bez
zasilacza- jeśli to nie bedzie prądożerna konfiguracja, to to powinno
wystarczeć
http://www.apollo.pl/store/show_detail/46/20216

Podrawiam.