Nowy dysk a SMART

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 10:02:17 MET DST

Wpadł mi w ręce nowy dysk twardy, HD Seageate 320GB ST3300620AS
Podczas pracy jakby coś w nim cichutko podskakiwało z dużą
częstotliwością, nie znam takiego dźwięku w naturze więc nie wiem nawet
do czego porównać. Czasem coś stuknie (tak jak przy włączaniu dysku z
stanu wstrzymania, tyle e to się zieje podczas pracy).

Poniżej zamieszczam zrzut ekranu z HD Tune

http://img228.imageshack.us/img228/7696/hdtunehealthst3300620asxw0.png

należy już panikować?, pisać na gwarancje czy jak? MHDD puszcze dziś nocą.