Re: Jak zrobić RAID 0

Autor: Kris <mail_at_unavailable.com>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 22:13:51 MET DST

W artykule news:46318ffc$1@news.home.net.pl,
niejaki(a): digitaladam z adresu <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl>
napisał(a):

> Nie. Ty pomieszales. P5B z P5W.

A więc tak. Podłączyłem drugi dysk, w BIOSie włączyłem RAID, skonfigurowałem
Intel Matrix Storage manager i wgrałem obraz dysku na macierz. I w tym
momencie pojawił się problem ponieważ WindowsXP po uruchomieniu wyświetla
niebieski ekran.
Dodam, że nie miałem w obrazie dysku sterownika do macierzy dyskowej
instalowanego podczas instalacji Windowsa.
Włożyłem płytkę instalacyjną i poprzez F6 doinstalowałem (tak mi się
przynajmniej wydaje) sterownik RAID. Jednak ta operacja nie pomogła i nadal
pojawiał się niebieski ekran.
Czy ktoś wie co robię nie tak i jak rozwiązać mój problem? Liczę na Waszą
pomoc.

Pozdrawiam
Kris