Re: Monitor CRT 21" ?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 14:58:39 MET DST

"Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:012a.00000057.4631cd05@newsgate.onet.pl...

> 3*15=45. Palec ci sie omsknal (75?) czy miales na mysli cos jeszcze?

a inwerter? - nawet z flybacka nie wyciagniesz wiecej niz 80 - 85%
sprawnosci - 3 CCFL sa dobre przy malych ekranach, w 20 siedza zazwyczaj
4 - 5 po to by oferowac porzadna jasnosc.

> Pewny jesteś?
> O ile co do jasności sie zgodze to przy odswiezaniu role grac moze
> tylko
> sprawnosc ukladu odchylajacego. A nie sadze (nie stanowczo) zeby tam
> byly straty
> przedu dziesiatek watow przy niskim lub wysokim odswiezaniu..

sporo idzie bo by szybciej odchylac wiazke elektronow to jednak potrzeba
wiecej energi wlozyc

> [...]
> miernika i masy
> monitorow pod reka to sprawdzic nie moge. Masz jakies materialy na
> wyjasnienie
> pradozernosci CRT? Lcd raczej nie bedzie mial duzych chwilowych
> zapotrzbeowan na
> prad a crt ma zazenie ktore moze brac przez chwile duze energie oraz
> degauss o
> podobnej charakterystyce. O ile mozna te dwie sytuacje uznac za
> marginalne to
> jakie jest zapotrzebowanie na energie dzialajacego CRT 21''?
> Powoli dochodze do prawdy. Pomozesz? Tak konkretnie?

jak tylko wymienie baterie w mierniku energi to zmierze pobor dla
monitora iiyama pro 514 (straszny badziew tak nawiasem mowiac)

> Masz jakies materialy?
> Szukam, ale nie mam za wiele czasu.

sam tez nie mam za wiele czasu ale postaram sie podac pobor dla mojego
monitora.