Re: Error, czy to pamięć czy aplikacja?

Autor: Kaiko <_at_[SPAM>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 12:34:58 MET DST

Dnia Fri, 27 Apr 2007 10:43:13 +0200, M. napisał(a):

> Juz dziesięć godzin mija i nic. Długo jeszcze? Muszę pracować... Jak duzo ma
> cykli (Pass), w tej chwili 30.? Tak jak nagralem płytkę z Memtest tak
> wsadzilem i odpalilem, nie patrzylem nawet na ustawienia, poszlo z marszu.
> Ile trwa taki test?
> I skoro wygląda na to, że pamięci są OK to co może być przyczyną takiego
> błędu?
> M.

Ja pisalem ze to z czym ja mialem do czynienia to byla ewidetnie wina zle
napisanego oprogramowania - sprzet byl sprawny, zadne testy niczego nie
wykrywaly. A puściłem miedzy innymi Prime'a ktory sobie liczył ze 3 dni.
Tyle ze jak skonczylem ta zabawe dawno temu... wlasnie na pinnacle'u i
premierze w sumie to chyba wersji 6.0. Ty piszesz, że wcześniej działało...
może masz coś z systemem pokopane?

--
Kaiko
http://kajetan.mastela.com/