Asus DRW-1814BLT

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 12:40:09 MET DST

Miałem stare Nero 6.5.X.X i po zainstalowaniu w kompie tej
nagrywarki-interfejs SATA nie chciała nagrywać na żadnych płytach RW- w
Alcoholu wszystko działało bez problemu, a także w nero Rki wszystki i LSy
były nagrywane. Po zaktualizowaniu Firmware od producenta do najnowszego i
zaktualizowaniu Nero do 7.8.X.X RW działają bez problemu w Nero fajnie, a
żaden program nie chce wypalać LSów- wyskakują komunikaty że nie znaleziono
napędu.
Mam zainstalowane wszystkie sterowniki do LSa, tu mi napędu nie widzi przy
próbie wypalenia obrazka. To samo podaje Nero InfoTool.
Co to może być??
Pozdrawiam.