Re: no i polecialy ceny c2duo

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 08:10:54 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Da się. Nigdzie nie piszę, że się nie da. Ale jest to funkcja,
> która wielu już teraz może być potrzebna, choć oczywiście - jak
> wiele nowości - nie jest jeszcze dobrze oprogramowania.
jesli slowo "wielu" zamienisz na "nielicznym" to sie zgadzam
zastanow sie ile osob nie bedacych informatykami wsrod Twoich znajomych
wie co to wogole jest wirtualizacja... i ilu osobom to potrzebne...
stawiam na wynik 0/0

> Poza tym spodziewałbym się, że w przyszłości wirtualizacja
> będzie miała więcej zastosowań dla typowego użytkownika.
> Choćby bezpieczne uruchamianie programów właśnie (w całkiem
> osobnym, wydzielonym środowisku systemowym).
oj tak, zamiast napisac dobry system i program lepiej szyc protezy
teraz juz wiem po co ta wirtualizacja - nastepny system MS bedzie jej po
prostu *wymagal* do uruchomienia pewnie na podobnej zasadzie jak teraz
wymagana jest karta DX9. Pozwoli to zmusic ludzi do wymiany sprzetu mimo
iz nie bedzie im to wcale potrzebne.
Marx