Re: Monitor LCD po trzech latach....

Autor: Tomasz Stafiński <jenot_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 23:51:16 MET DST

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:f0qa1j$e83$2@polsl.pl...
> Nieprawda. Filmy i tak często ludzie oglądają z mocno skompre-
> sowanych i "zblokowanych" DivXów, więc jakość najwyraźniej się
> nie liczy specjalnie. A w grze nie widzę powodu dla jakiejkolwiek
> "demaskacji": liczy się przecież *gra*, a nie kwestia czy dany
> potwór lub samochód mają ciemniejszy czy jaśniejszy odcień
> karmazynu.

No akurat w grach nie do końca o to chodzi. Jeśli grasz w rozdzielczości
mniejszej niż rozdzielczość matrycy, to niestety pogorszenie jakości jest
widoczne gołym okiem. Dlatego zmieniłem nowy LCD na używany CRT.
Poprawa komfortu pracy jest nie tylko w grach, ale i przy normalnej pracy
- w końcu 1600x1200@100Hz robi swoje.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński (Jenot)