Re: Monitor LCD po trzech latach....

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 13:29:28 MET DST

Użytkownik "Mich@l" napisał:

> No tu już się chyba lekko zagalopowałeś...

W pewnym sensie - ma racje. :)

Oczywiscie - producenci TN, MVA/PVA i nastepcow
maja przed soba jeszcze sporo lat produkcji moze coraz
lepszych a na pewno coraz tanszych monitorow.

Jednak chcialbym wierzyc, ze wzglednie niedaleka przyszlosc
bedzie nalezala do technologii pozbawionej wad, jakie niesie
ze soba ciekly krysztal.

Nie... nie mam pojecia co to bedzie... :) ja sie nie znam. :)

Pozdrawiam,
Vituniu.