Re: Pamieci DDR i DDR2, dyski itd

Autor: GAD <zombie_at_USUN.lexpolonica.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 13:25:10 MET DST

Jakub Szułakiewicz napisał(a):

> Zazwyczaj na płytach jest jeszcze jeden kanał ATA. Zazwyczaj jednak
> podłącza się do niego napędy optyczne :).

Otoz to i wlasnie tak musze zrobic :)

> Przejściówki są, owszem. Pewniejszym rozwiązaniem będzie jednak zakup
> kontrolera IDE na PCI

Patrzac jednak na ceny dyskow, zastanawiam sie czy bylby sens inwestowac
w kontroler.

> Biorąc pod uwagę ceny nowych dysków - przemyśl to...

No wlasnie.
Chociaz faktem jest, ze moj obecny HDD mi wystarcza i dziala bez
zarzutu. Szkoda go wyrzucac tylko z powodu wymiany plyty.
A praktycznie chodzi tylko o kase. Gdybym o niej nie myslal, wymienilbym
wszystko i po sprawie. Jednak, kiedy liczylem wymiane plyty (ok
400-450zl) nie bylo to tak drogo. Kiedy wyszlo ile jeszcze wymienic bede
musial, podliczylem jakies 900zl, a to juz niewiele mniej niz caly nowy
komputer... :/

> Jeżeli masz zamiar stopniowo migrować na nową platformę, to chyba jest
> to jakieś sensowne rozwiązanie - dopóki nie kupisz nowej grafiki, możesz
> korzystać ze zintegrowanej.

Mam jakis uraz do zintegrowanych czesci ;)

> Osobiście bym Ci jednak polecał wsadzenie tam osobnej sieciówki - mam
> niemiłe doświadczenia ze zintegrowanymi kartami gigabitowymi.

Sieciowke mam i tak osobna. Pisalem tylko o dzwieku (nie mam osobnej i
chcialbym, zeby na plycie byla dobra - obecna mam wystarczajaca).
Grafiki wole unikac zintegrowanej i wpiac osobna. Mam tylko nadzieje, ze
przy okazji zintegrowanej nie beda sie ze soba gryzly...

Dzieki za podpowiedz :)