Re: Monitor LCD po trzech latach....

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 09:25:24 MET DST

Dnia Thu, 26 Apr 2007 08:49:40 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Czy możecie uzasadnić? Ja już dzisiaj nie widzę siebie
> pracującego z CRT. Takiej powierzchni ekranu i takiej
> jakości tekstu to ja w życiu na CRT nie widziałem...

Nie będę robił wojny :) Argumenty były już wiele razy przytaczane,
wystarczy podłubać w archiwum. Obecnie używam paroletniego NEC FE1250 o
przekątnej (obrazu) 50cm. Możesz mi wierzyć że łatwo się zgubić na ekranie
a i tekst daje się czytać. O ile tylko dany OS jest w stanie wyrenderować
coś tak ostrego żeby graniczyło z możliwościami tego kinola.
Waga niestety, słuszna... :) a poza tym same zalety :)

--
Jacek