Re: no i polecialy ceny c2duo

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 16:08:31 MET DST

Osobnik posiadający mail najswiezy@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> ha! jak jakiś czas temu zapytałem tutaj o tani komputer oparty o tani
> procesor celeron (właśnie myślałem, że mi to w zupełności wystarczy),
> to padały głosy, że to przestarzała, gorąca i niewydajna technologia.

ale wszystko zalezy od zastosowan.
Jezeli nie planujesz jakiejs obróbki video, tudziez super nowych gier to
nie widze powodu zeby przeplacac.
Juz nawet nie mowie o tym zeby kupowac jakiegos semprona czy cos podobnego,
ale skoro Athlony sa tansze, plyty pod athlony sa tansze, to imo nie ma co
przesadzac z tym iz w jakims tescie c2D jest 20% szybszy. I tak nikt tego
nie zauwazy.

> zgadzam się, że to stare, grzeje się, mało wydajne, ale dla mnie (imo)
> wystarczy. a jednak podkpiwano: "kto dziś kupuje jednordzeniowe
> procesory?"

cóz, ja kupiłem semprona na 939 do gier calkiem niedawno i jeszcze w zadnej
grze nie zdarzyło sie zadne przyciecie - no moze poza OTTD ale to akurat
bardzo wymagajaca gierka... :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.