Re: jakiego laptopa kupić ? gdzie szukać opinii ?

Autor: ris <ris22_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 12:39:13 MET DST

PSYLO pisze:

> Tak też myślałem. N100 nie ma tej funkcjonalności.
Przytaczasz argumen, że dodatkowe gniazdo USB powiększa wagę notebooka a
   replikator portów + bateria, który waży dodakowo z któryś kilogram Ci
już nie przeszkadza :)

> I dlatego miałbym wymieniać na dokładnie ten sam komputer z innym
> procesorem i dyskiem? Ciekawe tok myślenia masz ;-)
Nie wiem na co chcesz wymieniac, mniemam że na dorbą markę jaką jest
Lenovo, jak Ci HP już nie pasuje.

> Matryca jest jak najbardziej nadająca się do wygodnej pracy.
Według Ciebie
> Do
> porządnych kątów, czasów reakcji i jakości obrazu godnej CRT lub bardzo
> dobrych matryc LCD brakuje jej wiele, podobnie jak i Lenovo.
Zapominiasz o drobnym szczególe, w Lenovo jest o klasę lepsza od HP.

--
Robert Sajdok (Ris)