Re: IBM & problem ze startem

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 00:56:05 MET DST

Użytkownik "Aragorn" <maveriq@interia.pl> napisał w wiadomości
news:f0lkcm$mgf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje za wyczerpującą i kompetentą odpowiedź. Zapewne jakiegoś fachowca

Nie zebym bronil zlosliwca :), ale niewiele da sie tutaj zrobic...
Zazwyczaj w przypadkach, kiedy komputer nie startuje wyciaga sie wszystkie
urzadzenia (CD/DVD, HDD, FDD jesli sie da, takze baterie) i probuje
uruchomic. Jesli to nic nie da, to mozna wyciagnac pamieci, zeby dostac
jakikolwiek error z BIOSa.

Jak nie dziala - to trzeba rozkrecac i grzebac w elektronice... Ale mozesz
zauwazyc, ile juz odrzuciles hipotez :)

Pozdrawiam
Michal