Baza danych skradzionego sprzętu (laptop Toshiba)

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 23:27:14 MET DST

Witam. Kiedyś natknąłem się w necie na wzmiankę, że Toshiba prowadzi
ewidencję skradzionych laptopów, i że jest gdzieś jakaś baza danych na
ten temat... Niestety, teraz nigdzie nie mogę nic na ten temat znaleźć.

Czy ktoś mógłby podrzucić mi jakiegoś linka, jeżeli takie coś faktycznie
istnieje?

--
Yakhub