Re: Moja drukarka to szmata

Autor: Michal <rekowiczusunto_at_interia.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 21:17:27 MET DST

Własnie tak, mam hp 1018 i nienawidze jej z całego serca. Od poczatku
były z nią problemy ale to co teraz wyprawia przechodzi ludzkie
pojęcie.

Ja mam teraz druga hp i powiedzialem sobie ze to ostatnia w moim zyciu.
Pierwsza byla 656c, akutrat jak prace dyplomowa swoja drukowalem to sie srac
zaczela, wydrukowanie 4 egz po 100 pare stron zajelo mi caly dzien. A ile
razy musialem dodrukowywac pojedyncze strony, bo akurat zaciela sie...
Teraz mam kombajn 1315 (ze skanerem i kopiarka), dzialala spoko do momentu
az sie gwara skonczyla, jakis tydzien pozniej zaczela sie zacinac, prychac i
skakac, teraz czasem drukuje normalnie, czasem nie. Jak zatnie jej sie
papier to tylko z kopa ja potraktowac i puszcza. Jak mi sie tylko kartridze
skoncza to wyladuje na smietniku

Pozdro
Misiek