Re: Moja drukarka to szmata

Autor: alebum <fajnysklep.wytnijmnie_at_fajnysklep.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 18:52:33 MET DST

giuseppeferriii@gmail.com napisał(a):
> Własnie tak, mam hp 1018 i nienawidze jej z całego serca. Od poczatku
> były z nią problemy ale to co teraz wyprawia przechodzi ludzkie
> pojęcie.

Niestety troche Ci się kiepska drukarka trafiła (chodzi o model...).
W ramach oszczędności ta drukarka została wyprodukowana bez trwałej
pamięci. Oznacza to, że ZA KAŻDYM razem, jak ją wyłączysz, to przed
wydrukowaniem musi być do niej załadowany firmware z komputera (to
akurat jest najczesciej spotykane przy tanich drukarkach atramentowych,
ale zaczęło cholerstwo być stosowane też przy tańszych drukarkach
laserowych).

Prawdopodobnie coś jest spitolone przy samym przesyłaniu tego firmware
albo może wogóle firmware nie jest przesyłany i dlatego drukarka "prawie
działa". Spróbuj odinstalowac i zainstalować sterowniki - w zasadzie
tylko takie coś mi przychodzi do głowy...

No przychodzi jeszcze pomysł zmiany drukarki - np. na starą poczciwą HP
LJ 1200 czy HP LJ 1300 - firmware jest na miejscu, drukarka połączona z
kompem przez LPT a nie jakieś uesby...

--
tusze, tonery, folie do faksów
http://www.fajnysklep.pl