Re: Moja drukarka to szmata

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 18:11:03 MET DST

Użytkownik "ZZ" <someone@indigo.ie> napisał w wiadomości
news:f0l6h4$kbm$1@news.onet.pl...
> czesto wspominam duet ploterow jakie mialem kiedys w firmie
> tylko jedna osoba w biurze umiala tak wlozyc rolke do HP-ka
> zeby zechcial drukowac, nie daj boze papier sie skonczyl kiedy
> byla chora albo na urlopie !!! do tego byl pokolenie starszy OCE
> ktory drukowal kiepsko, ale papier do niego mozna bylo nawet
> po pijaku trzesacymi sie rekami wsadzic - podarl, ale wydrukowal :-)

Ja też mam HP tylko 7260 i tak mnie wkurza, że już nie raz chciałem wywalić
przez okno. :P Żeby wydrukowała prosto, trzeba włożyć krzywo papier (odchylenie
wynosi ~1cm). Na wydruku (nie ważne czy ekonomicznie, czy najlepsze robi
przerwy). Gdy zarzucam tryb najszybszy to text nie jest prosto (niektóre literki
są wyżej inne niżej - nie ma linii prostej). Trzymam tego rzęcha tylko dlatego,
że ma czytnik kart pamięci. :P