Re: pentium 4 i pamiec sdram

Autor: - <pirates-gold_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 16:23:07 MET DST

> lajf is brutal ;). Z doświadczenie wiem że w takim układzie ta pamięć
> będzie Ci mulić sprzęt i sam przesiadka na szybszy procek nie wiele da.tzn
> coś dam ale prawdziwy efekt odczujesz dopiero po przesiadce na ddr min
> 512. Ja bym jeszcze poczekał, nazbierał kasę i kupił juz ddr.

w zasadzie duzo nie doloze jak sprzedam plyte+procesor+ram. tylko troche sie
nie lapie w oznaczeniach pamieci DDR i taktowaniu procesorow. niby celeron
ma 400MHz taktowania szyny, a pamieci sa 266, 533, jakies stosunki
taktowania pamieci do czegos tam itd.
bo w zasadzie przymierzam sie do jakiegos celerona (bardzo ewentualnie PIV
jak cena pozwoli) ~2GHz