wycena sprzetu

Autor: domin <domin_at_master.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 14:31:40 MET DST

Nosze sie z zamiarem sprzedania kompa by kupic xboxa i jakiegos slabego
blaszka do neta. Patrzylem na allgero i ciezko znalesc konfig sprzetu taki
jaki mam wiec prosze o pomoc w wycenie. Konfig:

Athlon XP1700@2100 (chodzi stabilnie) na Thoroughbred'zie plus wiatak
Arctica z automatyczna regulacja
plyta glowna: msi KT4 ULTRA na VIA 400
ramy: zwykle ddr 2x256 (chodza w 333mhz bo jedna ma 333 a druga 400)
grafika: radeon 9000 podrasowny lekko :)
hdd: WDC 60gb (nie pamietam dokladnie jaki to model)
naped: cd-rw liteona 48/24/48
zwykla obudowa do ktorej zamontowalem 2 wiatraki jeden arctica podstawowy
drugi to moja inwencja tworcza zrobiony na przelacznik :D no i starcja
dyskietek. Monitor zostawiam zeby byl na przyszlosc.

Dzieki za ewentulanie odpowiedzi