Re: Bios nie wykrywa napędów - panowie harware`owcy ratujcie!

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 10:39:43 MET DST

Był 23 kwiecień (poniedziałek), gdy o godzinie 21:10 *Myszkin* w pocie
czoła naskrobał(a):

> Stanęło na tym, że korzystając z instrukcji do płyty, kombinuję ze
> wszystkimi możliwymi ustawieniami i nadal bez rezultatu. Co do kabli,
> oczywiście sprawdzone na drugim kompie, podłączałem kable 40 i 80
> żyłowe i nic. Po prostu lamerski matoł ze mnie więc będę wdzięczny
> jeśli podzielicie się ze mną, panowie hardare`owcy, swoją wiedzą i coś
> podpowiecie bo zaczyna mi brakować cierpliwości do tego gruchota. Moze
> ktoś z Was miał juz przygody z tą płytą? Pozdrówka dla grupowiczów ;)
toż to płyta z legendarnym BX-em... Ta płyta jest wyposażona w dodatkowy
kontroler hpt370-raid. Jak pamiętam już w tamtym czasie nie cieszył się
zbytnią stabilnością. Do tego kontrolera nie można podłączać napędów
optycznych. Jeżeli chcesz, by wszystko zostało wykryte to napędy
optyczne musisz podłączyć do IDE płyty głównej, a HDD do zewnętrznego
kontrolera hpt370-raid. W BIOS-ie płyty głównej będziesz widział tylko
napędy optyczne.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2007-04-24 10:32:13