Re: jakiego laptopa kupić ? gdzie szukać opinii ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 21:56:46 MET DST

ris napisał(a):
> Możesz wymienić te pozostałe zalety?

Lepsza jakość wykonania, klawiatura, karta WLAN, support, design (choć
to kwestia indywidualna, dla mnie klasyczny czarny HP to piękność), czas
pracy na akumulatorze, ergonomia (touchpad, umiejscowienie portów),
bezgłośna praca.

Ma też oczywiście swoje wady: wspomniany przeze mnie wcześniej brak
wyjścia telewizyjnego oraz zbyt mocno IMHO świecąca niebieska LED
sygnalizująca pracę Wifi i Bluetooth ;-) No, może też zbyt duża matryca,
wolałbym coś około 12-13" ;-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: