Re: Gwarancja producenta IBM

Autor: gonzo_102 <gonzo_102_at_WYTNIJ.TO.o2.WYTNIJ.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 21:37:24 MET DST

Dnia Sun, 22 Apr 2007 20:18:47 +0200, sebek napisał(a):

> jak to jest z gwarancją laptopów IBM. Sprawdzam na stronie firmowej po
> numerze seryjnym i jest gwarancja do np. 12.2009. Sprzęt kupiony w UK. Czy w
> razie potrzeby czynności gwarancyjne będą wykonane w Polsce.
> Chodzi o zakup noteboka na allegro :)

Teoretycznie tak, jednak osobiście już nie kupił bym bez orginalnego dowodu
zakupu (faktury/paragonu), ponieważ IBM czasami lubi stwierdzić że laptop
został nabyty z nielegalnego źródła i gwarancję wycofują, a wtedy bez
orginalnego dowodu zakupu nic im nie można udowodnić (byłem osobiście w
takiej sytuacji, serwis cofnął gwarancję po wymianie płyty głównej).
Pozatym na stronie podczas sprawdzania gwarancji jest zaznaczone czy
gwarancja jest międzynarodowa czy ograniczona terytorialnie.

--
pozdr.
gonzo_102