Re: e4400 + plyta glowna

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 21:11:10 MET DST

  Adamq napisał(a):
> chipset 965 ..... jest tani, ale już ma następcę 975 - który jest deczko
> lepszy i bardziej perspektywiczny.
Wbrew pozorom - 975 jest starszy niz 965, i mniej elastyczny - 965
wystepuje w 3 odmianach (G,P i jakas tam jeszcze), i wspolpracuje z
ICH8(r) a 975 jest chyba tylko jeden, i tylko z ICH7 (jesli sie nie myle
albo ktos zle cos przepisal przy plycie gl z ktorej opisu te dane
przypominam sobie), a jedyny sensowny powod jego stosowania to obsluga 2
kart graficznych x16 sli