DialNet Solo jak to chodzi?

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 17:12:07 MET DST

Witam,
noszę się z zamiarem podłączenia internetu z Dialogu w wersji DialNet Solo 1
ale chcałbym się zapoznać z opiniami użytkowników.
Rok temu korzystałem z DialNet 256 ale w wersji z telefonem choć to pewnie
bez różnicy i pamiętam że byłem bardzo zadowolony, tzn. było faktycznie non
stop 256 kb/s i bez żadnych awarii. Jak jest teraz? Sama oferta jest
interesująca, przy umowie na 24 m-ce 1 Mb 69 zł brutto, a jak dobrze
rozumiem to jeszcze rabat 7 zł/mies. więc wychodzi 62. W dziurze w której
mieszkam standard providerów to 56 kbps - 36zł/mies.
Pozdrawiam

--
rosak