Re: Jaki projektor multimedialny?

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta.spamu.nie.trawi_at_gmail.com>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 14:49:42 MET DST

Dnia poniedziałek 23 kwietnia 2007 13:26 TW Konrad Kosmowski do oficera
prowadzącego, towarzysza pl.comp.pecet raportuje:

> Jaki projektor multimedialny w średniej cenie polecacie? Główne
> zastosowanie to prezentacje w niewielkich pomieszczeniach (biurze),
> dobrze by było aby był względnie mobilny (tzn. mały, z torbą). Bez
> zbędnych bajerów - im prostszy tym lepiej...

Prosty? Ostatnio z prostych widziałem Epsona, modelu niestety nie pamiętam.
Ewentualnie nowe NECi mają OSD po polsku, to znaczne ułatwienie.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta        mailto:m.karweta@gmail.com