Re: Zasilanie 24 -> 20 pin

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 12:54:55 MET DST

Użytkownik "Zachu" <qrewrer@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f0i2qi$6mi$1@inews.gazeta.pl...
> Jest sobie zasilacz CHIEFTEC z zasilaniem na 24 piny. Płyta na 20 pin.
> Potrzebna taka przejściówka: http://tiny.pl/ddmm
>
> Teraz pytanie. Jest ona jakoś skrosowana czy wystarczyło by któreś 4 piny
> zostawić na zewnątrz żeby zadziałało ?
> Nie wiem czy da się podpiąć ale hipotetycznie.
> --
> Zachu

Również mam zasilacz z wtyczką nierozłączalną 24pin, natomiast wejście w
płycie głównej jest na 20 pin. Rozwiązałem swój problem bez przejściówki. Po
prostu włożyłem tą wtyczkę w wejście na pł.głównej a 4 końcowe piny wystają
sobie poza jego krawędź. Jeśli masz w okolicy wejścia zasilania trochę
miejsca to polecam to rozwiązanie. Tanie i skuteczne ;)
Pozdrawiam,
btn
www.btnpl.deviantart.com