Re: klasyczna moc - uderzyłem w sufit? Co dalej?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 00:25:20 MET DST

"radxcell" <sp____ks@o2.pl> wrote in message
news:462b8e4c$1@news.home.net.pl...

> nie wiem, nie korzystalem.
> wiem ze jesli podlacze obie karty po line-out do tego samego
> wzmacniacza i przelaczam, to zupelnie inaczej sie tego slucha.

e to tylko jakosc wyjscia - no coz - kazdy PC to smieciarskie
srodowisko - generowana ilosc zaklocen wewnatrz obudowy jest potezna.

> nie wiem jaka tutaj jest roznica.

wlasnie neizbyt wielka - na ile pamietam konstrukcje GUS to w
dzisiejszych czasach nie jest to nic rewelacyjnego

> zeby miec mozliwosc odpalenia vivid experiment i fashion :)
> pod GUSem :)

hmmm czasem sie ciesze ze nie gram...

> na razie mi sie podoba

no jesli tak to nie ma co - o gustach sie nie dyskutuje :D

> korzystam z VIVO. slyszalem ze jakosc kapturka jest lepsza w ati i nie
> chce tego stracic...

tak, vivo w ati jest bardzo dobrej jakosci ale porownywalna jakosc
uzyskuje sie z karta na nowym conexancie wiec...( a klopotow jakby
mniej)