Dzie tu włożyć pamięć? ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Apr 2007 - 23:20:12 MET DST

Wpadł mi w ręce stary, bardzo stary laptop - Highscreen 386SX 20 MHz. Ma
na pokładzie zainstalowanego DOSa, win3.11 i jakiegoś Worda (niestety
niemieckiego). Pewnie już pojawią się głosy, żeby dać sobie spokój,
wyrzucić itp... ;) Mimo wszystko - sprzęt działa i do pisania się
nadaje, a ja znam co najmniej jeden przypadek, kiedy podobny sprzęt jest
do dzisiaj używany nie jako zabawka, ale do pracy (zwyczajnie użytkownik
potrzebuje maszyny do pisania).

Jednak do rzeczy... Chciałbym włożyć więcej pamięci o ile to możliwe,
teraz mam tylko 2 MB. :) Od spodu brak jakichkolwiek klapek, po zdjęciu
klawiatury widać tylko to:

http://img68.imageshack.us/img68/6500/img2285qu3.jpg

Po prawej jest tylko stacja dyskietek, żadnej elektroniki.

Gdzie tu można dołożyć pamięci i jakiego typu? ;)