Pytanie o grafikę - głośność

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Sun 22 Apr 2007 - 23:05:55 MET DST

Do nowego komputera chcę kupić jakąś dobrą kartę graficzną, ale chciałbm tez
aby była ona cicha.
Minimum jakie chcę kupić to 7900GS a max to 8800GTS, te ostatnie nie
występują w wersji pasywnej, ale czy są modele z jakimś sensowym chłodzeniem
(cichym?) Jak w ogóle sprawują się Zalmany np na Galaxy 7900GS? (np w wersji
512 RAM)
Czy pomysł pasywnego chłodzneia 7900GS (np. MSI) jest oki? Nie chciałbym
kupić pasywnej grafiki tylko po to aby montowac na niej dodatkowe wiatraki,
choć dużo nie gram raczej.
Czy podłączając kartę do LCD po DVI mogę spodziewać się różnej jakośi obrazu
czy raczej wszystkie karty będą miały jednakowo dobry obraz?
(1680x1050@21,1")

--
Mariusz