Przerwane kopiowanie plików w sieci LAN

Autor: denver <neverlanddenver_at_gmail.com>
Data: Sun 22 Apr 2007 - 12:44:09 MET DST

(W sieciach jestem początkujący) Problem jest następujący: Mam sieć w
domu między kompem (XP SP2) i laptopem (Vista Basic). Kiedy chcę
skopiować coś z PC na laptopa, to mogę tylko niewielkie pliki, bo przy
dużych sieć się od razu zawiesza. Poza tym kiedy skopiuję już kilka
plików i tak się zawiesza. Mam router Liveboxa, wiem, że to straszny
szajs, ale muszę tylko skopiować swoje rzeczy na laptopa zanim wyjadę
a studia, więc nie będę kupował niczego innego. Gdzie tkwi problem?
Ustawienia sieci są domyślne, oba komputery widzą się, z tym nie ma
problemu. Połączenie między laptopem, a liveboxem to WiFi, a między PC
a liveboxem to USB.