kamerka internetowa /modem neostrady

Autor: kmark <markotar_at_go2.pl>
Data: Sun 22 Apr 2007 - 12:17:33 MET DST

Witam!
Łączę się z Internetem przez modem neostrady (ZXDSL852). Podczas próby
podłączenia kamerki internetowej(creative-live! cam vista IM) wyświetla się
następujący komunikat:"przekroczona przepustowość kontrolera USB" i dalej,
że kamerka zażądała 40% przepustowości.
W menadżerze urządzeń, aktualne wykorzystanie przepustowości w obu
standardowych kontrolerach jest następujące:
-standardowy rozszerzony kontroler hosta pci to usb, zastrzeżony przez
system- 10%,
-standardowy kontroler open hcd hosta usb: zastrzeżony przez system -19%, a
ADSL modem USB- 48%.
W sumie wykorzystane jest 77%, pozostaje 23%, a kamerka żąda 40%.
Zastosowałem się do sugerowanego rozwiązania, aby w menadżerze
urządzeń(główny koncentrator) odznaczyć opcję: zezwalaj komputerowi na
wyłączanie tego urządzenia w celu oszczędzania energii.
Przepinałem też kamerkę do innych portów USB.
Bez skutku.
(Kamerka działa poprawnie, gdy odłączę modem neostrady).
Co jeszcze mogę uczynić, aby ten problem rozwiązać?