Laptop, WIFI - PROBLEM

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Apr 2007 - 21:45:30 MET DST

Witam wszystkich

Sprowadziłem sobie z pracy laptopa z kartą Wifi D-Link DWL-650+(PCMCIA). W
domu mam Access Point D-Link-a model DWL-900AP+, w komputerze stacjonarnym
karte Wifi D-link-a model DWL-520+ (PCI). Odległość między AP a kartą w
komputerze wynosi około 3 metrów i wszystko chodzi jak trzeba. Kiedy
włączyłem laptopa wykrył istnienie tej mojej domowej sieci bezprzewodowej
ale siedząc w odległości 1 metra od AP wskazanie na mocy sygnału jest na
jednej najmniejszej kresce albo wogole. Wykrywa za to dwie jeszcze inne
sieci bezprzewodowe z zabezpieczeniami ale tam są trzy kreski na wskazaniu
mocy sygnału.
I tutaj mam problem: co jest nie tak że laptop z kartą Wifi widzi tak słaby
sygnał i wogole nie łączy się z tą siecią ? Dodam iż wcześniej
skonfigurowałem AP dodając MAC ADRESS karty z laptopa zeby mógł go wpuścić.
Wczesniej miałem laptop szwagra z kartą wifi jaka była na wyposażeniu i
takiego problemu nie było.
Czy karta nie działa jak powinna w laptopie ??

Prosze o pomoc

dziękuje i pozdrawiam