Kopiowanie DVD na CD

Autor: <nejs2_at_tlen.pl>
Data: Sat 21 Apr 2007 - 11:52:04 MET DST

Witam

Koleżanka poprosiła mnie o skopiowanie pewnej płytki DVD z jej występu
na CD, bo nie ma jak tego odczytać. Myślałem że sprawa jest prosta,
ale się okazało że to DVD to (chyba) typowy format do odtwarzania w
kinie domowym: przy eksploracji jest tylko katalog "Video_ts", a w nim
pliki *.bup, *.ifo i *.vob

Przy autoodtwarzaniu otwiera się menu z miniaturkami itp...

Jak można przekonwertować filmiki z takiego czegoś na format typu
*.avi albo inny *.mpg??

Pozdrawiam