Kontroler USB - Prosze o pomoc :(

Autor: Malwina <malwi9_at_o2.pl>
Data: Sat 21 Apr 2007 - 00:16:14 MET DST

Witam

Mam komputer starszego typu Procesor Intel Pentium III 933 MHz System
Windows xp. Nie dziala mi kontroler USB który jest na plycie głównej. Wiem
ze kontroler ten jej popsuty.

Chce dokupic nowy kontroler USB zewnętrzny i podłączyć go.

Teraz mam problem ponieważ nie wiem jaki kontroler kupic aby zadziałał.

SA kontrolery USB które działają z płyta ze chipsetem VIA nie kupuj tegolub
ALI.

Mam dylemat bo bardzo jest mi potrzebne to USB a nie wiem jaki kontroler
kupic aby działał.

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam serdecznie

Malwina