Re: pentium 4 i pamiec sdram

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sat 21 Apr 2007 - 00:02:24 MET DST

- wrote:

> widzialem plyty glowne pod pentium4/celeron obslugujace pamieci sdram pc133.
> chce zmodernizowac lekko komputer wyposarzony teraz w plyte asus tusl-2c i 3
> moduly 128mb sdram pc133 i mysle wlasnie o plycie obslugujacej takie pamieci
> + jakis celeron ~2ghz.

> co polecacie w tym temiacie kupic? nie ukrywam, ze zalezy mi na cenie

Po wymianie płyty i procka, najwolniejszym elementem komputera będzie...
przestarzała pamięć. :( Radzę naprawdę dobrze się zastanowić czy nie lepiej
sprzedać stare SDki gdzieś do komisu i dołożyć kilka złotych do 512 MB DDR.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *