Re: Ktore firmy produkuja obecnie laptopy z mozliwoscia dolozenia 2 baterii?

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 13:32:56 MET DST

> Ktore firmy produkuja notebooki, do ktorych mozna dolozyc 2 albo i 3
> baterie, w miejsce napedow? Zdaje sie, ze HP, ale czy ktos jeszcze?

IBM/Lenovo

W miejsce napędów to wcale niekoniecznie HP. Co prawda multibay ii daje
taką możliwość, ale zakup samej baterii - w Polsce tym bardziej -
graniczy z cudem.

Dlugo rozwazalem zakup HP nx7400, ale w końcu kupiłem IBM Z61e - bateria
do ultrabaya ma pojemnosc rowną polowie pojemnosci standardowej, 6cio
komorowej. Mozna tez wymienić 6cio komorową na 9cio.

Gdzieś czytałem, że bateria w ultrabayu wysmienicie sie sprawuje podczas
wymiany normalnej baterii - rzekomo wszystkie są hot-plug. Ja na razie
wole nie sprawdzać.

--
Pozdrawiam,
P.W.