Re: Jaka grafa do mojego proca?

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 00:05:23 MET DST

Użytkownik "Silent_Bob " <ndchoros@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:f08mk9$qn8$1@inews.gazeta.pl...

> Bierz 7600GS z pamieciami GDDR3 1.2ns - Palit albo Galaxy. Za
> kilkadziesiat
> zl wiecej masz 7600GT.

Z tego co czytałem w kwietniowym Chip'ie to czas dostępu pamięci nie ma
najmniejszego znaczenia, ale mniejsza o to.
Co do GT, to było też właśnie moje pytanie, jeśli kupię GT to czy zauważę
jakąkolwiek różnicę co do GS, czy poprostu mój procek okaże się tutaj wąskim
gardłem?

> Po podkreceniu proca i grafy bedziesz mial calkiem
> niezly zestaw do gier. W te najnowsze raczej nie pograsz, ale tu
> ograniczeniem jest architektura platformy SocketA.

Raczej mało gram, prawie wcale, poprostu chcę mieć tak jakby w rezerwie,
może kiedyś na urlopie uda się w coś zagrać :)
BTW, kiedyś (ze 3 lata temu) podkręcałem ten sprzęt na chłodzeniu wodnym
proc poszedł na ponad 2500 MHz przy słabych pamięciach noname, na 3DMark'u
01 miał 19100 pkt, miło powspominać :)
Teraz na co dzień stosuję downclocking, bo mocy tyle potrzebuję a prądu
mniej ciągnie.

> kart
>
> GeForce z serii 7 rzeczywiscie nie obsluguja HDR+AA. Ale wszystkie uklady
> ATI na AGP za wyjatkiem topowej X1950 sa wolniejsze od 7600GT.

Domyślam się że gdybym kupił np. X1600 i włączył HDR+AA to i tak ten sprzęt
by tego nie uciągnął.

--
rosak