Re: Podzial lacza internetowego jak?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Apr 2007 - 23:49:32 MET DST

Użytkownik "byolo96" <wloczyk.olaf@arcor.de> napisał w wiadomości
news:46272e26$0$6392$9b4e6d93@newsspool2.arcor-online.net...
> Witam, podzelilem intenet na 8 uzytkownikow poprzez router z switch ,ale
> od pewnego czasu internet chodzi ledwo co. Mam pc pIII 550, 64 ram ,twardy
> dysk 2gb, 1 karta sieciowa w plycie a druga na pci i chcialbym na nim
> postawic routet/serwer aby miec kontrole nad siecia. Posiadam lacze dsl
> 2000/256 z ip statycznym tzn jak zresetuje router to otrzymuje nowy ip nr
> ,polaczone jest to w nastepujacy sposob glowny sygnal wchodzi do skrzynki
> o nazwie "starter box" z niego sa wyjscia min na isdn,analog tel,oraz dsl.
> [...]

Przepraszam, pomogę w nieco nietypowy sposób.
Jeśli jesteś laikiem, to nie zabieraj się za linuxa.
Jeśli jesteś laikiem, to nie zabieraj się za dzielenie internetu na 8
użytkowników.
Jeśli jesteś laikiem, to zacznij od nauki o sieciach.
Jeśli jesteś laikiem to chociaż zadaj logicznie pytanie na odpowiedniej
grupie.
Zwykle jestem życzliwy, ale jeśli ktoś nie odróżnia IP statycznego od
dynamicznego
to nie powinien się zabierać za dzielenie łącza na 8 użytkowników.
Za to powinien zgłosić sie na przewodniczącegosejmowej komisji do spraw
informatyzacji ZUSu ;))))

Pozdr
Feromon