Jaka grafa do mojego proca?

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Thu 19 Apr 2007 - 21:17:38 MET DST

Witam,
potrzebuję zmienić grafikę i nic więcej, na resztę mnie nie stać, reszta
sprzętu to:
Barton Mobile 2500+
płyta Epox 8RDA3+ Pro
1 Gb RAMu
Rozważam zakup 7600GS (oczywiście AGP) bo w testach wypada najlepiej biorąc
pod uwagę stosunek możliwości do ceny. Mógłbym kupić lepszą ale wydaje mi
się że mój proc i tak będzie tu wąskim gardłem- i tu właśnie proszę o
potwierdzenie moich obaw.
A, do tej pory używałem Sapphire 9800 @XT 256b, 8 potoków i byłem z niej
dosyć zadowolony ale spaliła się tydzień po zakończeniu okresu gwarancji :/

I jeszcze jedno pytanie: w jakiejś prasie czytałem że, cytuję: "atutem kart
ATI (pisali chyba o X1600) jest jednoczesne działanie FSAA i HDR czego nie
oferują karty nVidii". Czy to prawda? Jak to się ma w praktyce?

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

--
rosak