jak zainstalować system

Autor: <ms.maciek_at_poczta.fm>
Data: Thu 19 Apr 2007 - 15:35:36 MET DST

Witam wszystkich!!
Problem mam z zainstalowaniem systemu na laptopie Toshiba
Satellite ... Jest to dość stary model i nie wiem jak wejść do Biosu
żeby np zmienić aby startował z cd. F1 ani DEL nie działa. Próbowałem
też inne 'eF-y' z takim samym skutkiem. Po wystartowaniu z dyskietki
startowej systemu win 98 nie da się przejść na dysk inny niż A: oraz
C:. Czy może trzeba wgrać najpierw jakieś sterowniki do CD-Romu, żeby
komputer go widział? Skąd takie wziąć? Na stonie Toshiby dla danego
modelu nie ma takowych?! pomóżcie proszę!!
Pozdrawiam
Maciek