Re: [problem] WWW ledwo dziala

Autor: Wooyek <wooyek_at_[nielubispamu>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 11:28:19 MET DST

> Witam !
> W nieskończoność - co to znaczy ?
> Otwierają się długo ale się otwierają, nie otwierają się ?

Czasem otwieraja sie dluuugo (kilka minut dosc proste serwisy - normalnie
pare sekund), czasem wcale (rozne dziwne bledy np. 404 na stronach Allegro,
po odswiezeniu dziala), czasem niby sie otwieraja, ale nie w pelni (brak
czesci obrazkow).

> Jeśli to 2 to problem z DNS - sprawdź ustawienia DHCP (czy masz DNS`y
> dobrze przypisane) lub wklep z palca...

Hm, ostatnio u mnie w sieci zrobili automatyczne przydzielanie IP (wiec i
DNS-y ustawiaja sie "same").

Dzis juz mi sie wydawalo, ze jest ok (kolejne czyszczenie Temp. Int. Files i
restarty), ale teraz znow wszystko wraca do "normy"... :/