Re: szuflada CD/DVD w PC

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 00:10:09 MET DST

> czyzby znaczylo to, ze produkty appleowskie byly lepszej jakosci? co z
> tymi napedami samochodowymi? tez zostawiaja slady na plytach? <rs>

Odpowiedź nasuwa sie sama - gdyby to było lepsze/wygodniejsze/mające inne
zalety rozwiązanie mysle ze sami klienci wymusili by popyt i nakręcili
zbyt - a że jest inaczej widać są takie lub inne przyczyny.
Miałem do czynienia z takim napędem Pioneer w stacjonarnym PC (nadal
jeszcze go mam) ale nie uzywam ponieważ powoduje błedy podczas odczytu.
Zdaje sobie sprawe ze to zapewne sprawa poprostu losowa - ale pomijając
błedy - nie bardzo widze jakies konkretne zalety takiego rozwiązania = co
nie znaczy ze "tackowate" jest lepsze - raczej poprostu wystarczające.