Re: Wentylator i zalecany poziom hałasu

Autor: Oneiroo <oneiro_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 20:52:42 MET DST

> Wlasnie tuta w pelni wychodzi subiektywnosc glosnosci kumputera - masz
> na tyle glosne tlo (a jest glosne skoro potrzeba Ci stoperow) ze nie
> slyszysz wiatrakow. Gdyby okolica nie byla tak glosna to te 3 wiatraki
> stalby sie nieznosnym halasem ;)
> --
> Pozdrawiam
> Tomek

No i właśnie komputer jest na wsi i jest bardzo cicho - dźwięk
komputera jest dla mnie za głośny.
No ale jeśli chodzi o dB to 7dB chyba nie da się uzyskać. Widziałem
19dB. A o sonach to nie wiem ile powinno ich być, a w zasadzie w nich
podają parametry wiatraczków.
W każdym bądź razie dziękuje za odpowiedzi.

Krzysiek