Re: szuflada CD/DVD w PC

Autor: rs <ru4d2_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 17:08:49 MET DST

Jakub Szułakiewicz <yakhub@gazeta.pl> napisał(a):

> Napisałem "są uważane za zawodne". Czytaj: spotkałem się z taką opinią.

opinia jest chyba oparta na jakis faktach, bo inaczej jest plotka.

> Pierwszy link po wpisaniu w Google "napęd szczelinowy":

bardziej mnie interesowalo, zebys podal te o ktorych wiedziales, a google by
mi w tym nic nie pomogl.

> http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Asus-R1F.2230.0.html

o! to moze jest jakies swiatelko w tunelu. nadal jednak pytanie pozostaje,
dlaczego to rozwiazanie nie jest popularne w sprzecie mobilnym i stacjonarnym
skoro pod kazdym wzgledem bije rozwiazanie z szuflada. <rs>