Re: komputer nie startuje z dyskami na usb

Autor: . <a_at_a.org>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 12:04:39 MET DST

Z dyskami usb flash startuje mi, natomiast z kieszeniami usb na dyski ide
nie startuje. Ja tu widzę problem biosu. Nawet najnowszy bios może,
szczególnie na starszych płytach, nie być w stanie rozpoznać niektórych
urządzeń usb. Rozpozna je dopiero gdy windows się wczyta i załaduje
wszystkie sterowniki do rozpoznawania których bios nie ma. Czy dysk ma
zaszyfrowane partycje? Próbowałeś włożyć do obudowy usb dysk bez
zaszyfrowanych partycji? Jeśli to nie pomoże to pozostaje podłączać kablem
sygnałowym dysk usb dopiero po załadowaniu systemu operacyjnego.