Re: Jaki tuner TV?

Autor: D <dsopel_at_poczta.onet.peel>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 11:44:01 MET DST

Prussak wrote:

> Witam
> Na wstępie chcię zaznaczyć, że przejrzałem grupę w poszukiwaniu
> odpowiedzi na moje pytanie, ale znalezione odpowiedzi nie rozwiały
> wszystkich moich niepewności.
> Miałem przez wiele lat PixelView, ale niestety zakończył swój żywot
> tragicznie. Pod w2k oraz xp używałem jtv do oglądania tv i byłem
> zadowolony z jakości obrazu. Także proc nie był zanadto obciążany.
>
> Po przejrzeniu archiwum, prawie wszyscy polecają WinFasta 2000
> Experta (chyba tak się ona nazywa) na PCI. W swoim kompie mam tylko 2
> [...]

Witam
Pełen obaw wymieniłem niedawno swój zasłużony tunerek z PCI na USB.
Wnioski płynące z obserwacji są takie: obraz ładniejszy niż w tunerze
wewnętrznym ale to oczywiste, obraz bardzo płynny, skalowanie przebiega
bezproblemowo, realizuje je chyba tuner ale tu nie jestem pewny.
Obciążenie procka waha sie w granicach 20-25% (Athlon X2 3800) przy
oglądaniu natomiast przy zgrywaniu w granicah 70% (pełny PAL - MPEG2).
Z softu alternatywnego próbowałem tylko dscalera jako że wcześniej go
używałem. Działał dobrze ale zostałem przy firmowym, jest bardzo dobry.
System na którym działa to W2K - nie ma żadnych problemów.Sprawdzałem
na Xp 64bit i tu także wszystko grało.
Aha, tunerek to AVerTV Hybrid+FM Volar.