Re: Problem z kompem.

Autor: lutek_m <lay0_wytnij_usun__at_poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 10:33:49 MET DST

astypik@gmail.com napisał(a):
> witam. Moj komputer stracil ostatnio ochote do wspolpracy ze mna i nie
> wiem co jest tego przyczyną.
> Objawy są takie ze przy starcie windowsa widze tylko ten pierwszy
> czarny ekran z napisem windows xp a potem pojawia sie niebieski ekran
> z bledem krytycznym.
> odlacze i chce odpalic linuxa z plyty to tez nie idzie do konca tylko
> sie zawiesza w pewnym momencie. Na plyte wrzucilem nowy bios i tez nic
> nie pomoglo. Zostala mi tylko plyta i procek do sprawdzenia ale nie
> bardzo mam gdzie je sprawdzic.
> Moj komp to :
> [...]

witam,

miałem podobny problem i co sie okazało winny był ..... tu uwaga....
WinZip 10, po zainstalowaniu go objawy były identyczne z tymi opisanymi
przez Ciebie :)
pomogła tylko reinstalacja systemu z pominięciem tego badziewia.
przyznam sie ze płyta główna to ECS K7S5A, której wyroki są niezbadane

pozdrawiam
lutek_m